האם חוק המכר קובע פיצוי על איחור במסירת דירה מקבלן?

|

חוק המכר

ניר 28/02/14
שלום רב,



1. האם חוק המכר לעניין איחור מסירת דירה עדין בתוקף

כלומר שלקבלן יש 60 יום לאחר ואחר כך צריך לשלם 150% ממחיר שכירות באזור ורטרו גם על אותם 60יום. ואילו איחר ב 59 יום לא צריך לשלם?

2. במידה ולאדם יש 2 דירות והוא מוכר אחת האם יש לו מיסוי על כך? ומה יקרה במידה וימכור את שתיהם?

תודה מראש,

ניר

חוק מכר דירות

עו"ד תומר שזר מנהל 01/03/14
קיים חוק לגבי איחור של מסירה של דירה מקבלן - החוק מסביר במפורש מה הפיצוי שמגיע וממתי (נדמה לי 60 ימים -  ולאחר מכן יש נוסחה לגבי הפיצוי שמגיע).

לעניין שתי דירות - באם לא נמכרה דירה - מגיע לך פטור ממס שבח על דירה ראשונה.

דירה שניה מחוייבת במס שבח.

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן