מה אומר החוק החדש לגבי חיוב במס שבח על מכירת דירה שניה?

|

מס שבח ע"פ החוק החדש

יאיר 05/01/14
שלום רב,

מכרתי דירה בשנת 2013 וקבלתי פטור ממס שבח מתוקף הוראת שעה שהיתה בתוקף , דומני עד ראשית מאי

מחוץ לדירה הנ"ל לא מכרתי דירה נוספת במשך 20 שנה (ולא רק 4 שנים). עתה אני מבקש למכור דירה שניה  ואבקש לדעת מה אומר החוק החדש לעניין חיוב דירה שניה זו במס שבח. האם לעובדה שלא "נצלתי" בשנה שעברה את הפטור של כל 4 שנים יש לה משמעות לגבי מכירת הדירה השניה עכשיו? 

תודה רבה!

 

פטור ממס שבח

עו"ד תומר שזר מנהל 06/01/14
לטעמי אין לך פטור אבל צריך לבדוק את עובדות המקרה יותר לעומק.

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור.

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן