כיצד ניתן להרים את מסך העמותה במקרים של הברחת נכסים והונאה?

|

הרמת מסך

ראובן 27/10/13
שלום,



אני רוצה לבחון אפשרות לחייב מנהלי עמותה בחוב הפסוק, לאחר הברחת נכסים, תרגילי הונאה וכיו"ב.

מה מומלץ לעשות כדי להרים את מסך העמותה: לפנות ללשכת ההוצל"פ בו מתנהל התיק או לבית משפט? 



תודה

הרמת מסך

עו"ד תומר שזר מנהל 27/10/13
לטעמי בית משפט.

לרשם ההוצאה לפועל יש סמכות לעשות הרמת מסך במקרה של חברות - כלומר בין 2 חברות . אבל הרמת המסך שאתה מתאר היא לא בסמכות רשם ההוצאה לפועל לטעמי.

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן