פתיחת תיק הוצאה לפועל בגין המחאה שנמסרה לפני מס' שנים, האם ניתן?

|

הוצל"פ באיחור

דנה 06/08/13
לפני כארבע שנים קיבלתי המחאה מלקוח. ההמחאה חזרה. האם עכשיו אני יכולה לפנות להוצאה לפועל?





*הערת מערכת לנוחותך - מצא עו"ד באינדקס עורכי הדין: עורכי דין הוצאה לפועל

פתיחת תיק הוצאה לפועל בגין המחאה שנמסרה לפני מס' שנים, האם ניתן?

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 07/08/13
שלום לך

תקופת ההתיישנות בהמחאות היא 7 שנים מפרעון השיק, כך שאין שום מניעה שתפתחי את תיק ההוצל"פ בחלוף 4 שנים.



בהצלחה

יוסף ויצמן, עו"ד

מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן