האם חוקי התנועה חלים גם בחניון של מרכז מסחרי ללא תמרורים?

|

תאונה בחניון

אייל 06/11/11
שלום,
בעת נסיעתי בחניון של קניון ללא תמרורים בתוכו הגיח לי רכב שנסע ישר ואני פניתי בדיוק ימינה וגרמתי לו לשפשוף בצבע בדלת.
האם בחניון של מרכז מסחרי חלים דיני תעבורה ? למרות שלא מוצבים בתוכו שום תמרורים או סימני כיוון על הכביש בחניון.
והאם האשמה היא חלה על שנינו מתוקף חוסר הגדרה בחניון של כיוונים וכו' ?
תודה,
אייל

חוקי התנועה חלים בקניון

יעקבי 06/11/11
שלום רותם,
היות שפנית (שינית כיוון נסיעה) היית צריך לנקוט אמצעי זהירות (להאט, לעצור אם צריך, לתת זכות קדימה).
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן