האם יש חובה למענה על ערעור דו"ח חנייה בעיריית בני ברק?

|

ערעור על דו" חנייה

נועם 08/08/11
שלום, ערערתי על דו"ח חנייה לעיריית בני ברק וקיבלתי אישור על הגשת ערעור. האם ישנה חובה לענות לי תוך זמן קצוב? האם זמן זה נכלל ב-90 הימים המוקצבים לי להגשת בקשה להשפט?

מענה לערעור

אורן המקורי 08/08/11
למטב ידעתי אין זמן קצוב למענה.
בכל מקרה גם אם הערעור יידחה תקבל אפשרות בתוך 30 יום מתשובתם לבקש להישפט.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן