מתי מתבטלות 4 הנקודות שנצברו על סלולרי?

|

ניקוד בסלולרי

אסתר 06/06/11
קיבלתי 4 נקודות על סלולרי מתי זה מתבטל ואיך אפשר לדעת שזה מתבטל ומתאפס?

אין תשובה אחת

דוד, מתנדב בתנועה 07/06/11
אם לא תקבלי אף נקודה נוספת, הנקודות תימחקנה לאחר שנתיים.אם יתוספו נקודות, הן לא תימחקנה ותקופת הצבירה תעלה.ב- 22 נקודות יש שלילת רשיון מינהלית, ממשרד הרשויב- 36 נקודות יש שלילה נוספת, ארוכה יותרכל זה בלי קשר להתיצבות בבימ"ש וצרות אחרותסעי בשלום !!!

נקודות מתבטלות כעבור שנתיים או יותר...

יעקבי 07/06/11
שלום אסתר,
נקודות נמחקות כעבור שנתיים מביצוע העברה או לאחר הרשעה בדין. זוהי תקופת הצבירה.
אם בינתיים תצברי יותר מ-22 נקודות. תקופת הצבירה תתארך ל- 4 שנים. עדיין אין שלילה!
אם תצברי 36 נקודות אז משרד הרישוי יפסול את רישיונך למשך 3 חודשים. לאחר מכן תחוייבי לעבור מבחן עיוני מחדש, המתאים לדרגה הגבוהה ביותר של הרישיון.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן