איך להתמודד עם דוח חניה שהוטל על רכב שאינו שלך?

|

דוח עיריה

בוזאגלו 27/04/11
פקח עיריה שם לי על השמשה דוח חניה בתחום מוניות.
שלחתי מכתב לביטול.
שלחו לי שזה בטיפול.
עברו חודשיים. מה לעשות? זה אפילו לא אוטו שלי !
תענו לי מהר כי אין הרבה זמן להישפט.

אם זה בטיפול - המתן!

יעקבי 27/04/11
שמור את אישור המשלוח בדואר רשום (שלחת ברשום, נכון?)
שמור את תגובת העיריה שהנושא בטיפול עד שתקבל תשובה.

דוח יריה המשך

בוזאגלו 29/04/11
אם הטיפול יקח יותר מ 3 חודשים ?
אני יאבד הזכות להישפט? יגידו לי לשלם ומה עשינו בזה?
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן