האם יש סיכוי לצאת זכאי במשפט על דוח חניה ללא תמרור?

|

קנס על חניה בניגוד לתמרור שלא קיים

אלון 17/01/11
קיבלתי דוח חניה בזו הלשון: "העמדת/חנית את רכבך בניגוד למצוין בתמרור א 44". במקום לא היה תמרור כלשהו או אדום לבן, כל מה שהיה זה X על הכביש (ראו תמונה). עירערתי אך העירייה דחתה את העירעור. מה הסיכויים לצאת זכאי במשפט ?
תודה,

אלון

X על הכביש הוא גם תמרור

doom 17/01/11
 ופרושו שלו :"מקום אסור לחניה מסומן בצבע לבן:אסורה חניה בתוך השטח המסומן."

בכל זאת

doom 17/01/11
X הזה הוא תמרור ד-16 ולא א-44, שהוא דווקה כן חייב להיות כשלט, וכאן יש מקום לטעות של פקח.  לפי תמונה נראה כחנייה מול השער.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן