מה הסיכוי שלי לזיכוי במשפט על דוח אחזקת טלפון?

|

דוח על נייד

מאיר 10/07/10
היי. שמי מאיר.
אתר מרשים...
שאלה בבקשה: נרשם לי דוח על אחזקת טלפון. זה היה כ 5 מטר מהרמזור לקראת עצירה.הייתי עם הבלוטוס באוזן וגם יש לי דיבורית ברכב. אני הכחשתי כמובן ושאלתי כיצד אפשר לראות מ 15 מטר שאני מחזיק טלפון. ? גם שאלתי את השוטר באיזה צבע הטלפון . הוא לא ידע לענות. אני הולך למשפט. מה הסיכוי שלי?
תודה.

מילה שלך מול מילה של שוטר

אני עם השוטר 10/07/10

הסיכוי לזיכוי

|עו"ד חקלאי. נועה 10/07/10
התפרסם בעיתון בשבוע שעבר שאחד לאלף יוצא זכאי....
לדעתי הרבה יותר. רוב האנשים כלל לא מבקשים להישפט. מי שכבר מבקש - הרבה פעמים נשבר בדרך ומגיע להסדר עם התביעה - ואלו שהולכים עד הסוף - לדעתי אחוז הזיכויים אינו מבוטל - בעיקר בעבירות הקלות - כמו של פלפון ובעיקר שזו גרסה מול גרסה ובעיקר אם השופט יתרשם מכנות דבריך.
אל תתייאש

בהצלחה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן