אנא הפנה השאלה לפורום עבודה.

|

שכר נטו

y 18/06/10
שלום רב
שכרי הוא נטו לפי הסכם בעל"פ.מה קורה עם:קרן פנסיה,קרן השתלמות,
והבראה. האם הנטו נשאר כשהיה.

אנא הפנה השאלה לפורום עבודה.

עו"ד אנושי אלי 18/06/10
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן