פנה לפורום של דיני עבודה

|

חובת שימוע

ראובן 09/06/10
פוטרתי אחרי 5 שבועות ללא שימוע. האם קיימת תקופת מינימום לקיום שימוע? האם כדאי לי תבוע?

פנה לפורום של דיני עבודה

דוד, מתנדב בתנועה 09/06/10
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן