מהו הקנס והעונש על הסעת נוסעים מעל המותר ללא מלווה?

|

דחוףף

אסף 27/05/10
יש לי רשיון שנה וחצי והסעתי יותר משניים מה הקנס שאני אמור לקבל?

העונש על הסעת נוסעים מעל המותר ללא מלווה.

|עו"ד חקלאי. נועה 27/05/10
העונש הצפוי הוא 3 חודשי שלילה וכן שלילה על תנאי וקנס. גובה הקנס תלוי בנסיבותיך בעברך בשופט - האם אתה חייל בסדיר... (זה תמיד עוזר להתחשבות בקנס...) בין 250 לחייל עד 1000 שח פלוס מינוס..
אם תיפסל ל- 3 חודשים תמצא עצמך שוב הפעם נהג חדש לעוד שנתיים וגם משרד הרישוי ידרוש ממך לעשות שוב תאוריה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן