האם חובה להגיע למשפט תעבורה כדי לא להסתכן בעונש חמור יותר?

|

שאלה משפטית דחוף מאוד

עומר 23/12/09
קיבלתי זימון למשפט תעבורה האם אני חייב להגיע למשפט או שאני לא חייב ואז שולחים פסק דין בדואר אשמח לתשובה

תשובה

אורן המקורי 23/12/09
אם לא תופיע תישפט בהעדר. במקרה שכזה לא ישמעו את טיעוניך לעונש ואתה מסתכן בעונש חמור יותר ממשה שאולי היית מקבל אילולא הופעת למשפט.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן