מה הסנקציות הצפויות לאחר נהיגה במהירות של 102 קמ"ש במקום 70?

|

102 במקום 70

מהירות מופרזת 30/10/09
שלום,
נתפסתי נוהג במהירות של 107 קמ"ש בכביש שמותר לנסוע בו 70 ולאחר הפחתה של 5 קמ"ש הדוח נרשם על 102 קמ"ש.

לאחר שימוע אצל קצין משטרה בדרגת פקד, נשללתי מנהלית ל - 30 יום.

שאלתי היא למה אני צפוי, האם לפסילה נוספת, האם על תנאי - הרישיון מאוד חשוב לי, אני עובד עם הרכב וכל יום שאני לא עובד אני מפסיד כסף.

תודה מראש

אם הרשיון כ"כ חשוב גש לעו"ד

אורן המקורי 01/11/09
אינני יודע מה עברך התעבורתי אבל לא מן הנמנע שתקבל פסילה בפועל נוספת. כמו-כן, סביר שתקבל פסילה ע"ת וקנס.

גם אני נתפסתי על אותה מהירות...

הצב 01/11/09
איפה נתפסת ? אצלי זה היה בכניסה לחיפה , אתה זוכר אולי מה היה המרחק שהיה רשום במד מהירות ?, זה נראה לי קצת יותר מצירוף מקרים....
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן