מאיפה ההמצאה הזו ?

|

האם יש חוק שאוסר להסיע נוסע בבגאז?

שלום 09/10/09
שלום האם יש חוק שאוסר להסיע נוסע בבאגאז של הרכב?

מאיפה ההמצאה הזו ?

נוסע בבגאז' 09/10/09
נו באמת ......... למה מה זה אסור ? למי זה אמור להפריע ? יש לי שם אפילו חגורת בטיחות, באמת ! אני רציני !
שלום, תגיד אתה רציני ? אתה היית מוכן להיות הנוסע שישב שם ? אהה
אני אפילו לא יודע איך להגיב לרעיון ההזוי הזה, אני מקווה שאחרים יגיבו יותר בהרחבה. רק מעניין אותי מהיכן הרעיון הזה ........
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן