היתה כבר שאלה כזאת לא מזמן.

|

שגיאה ברישום פרטי הדו"ח

אתי חיימוב 08/09/09
קיבלתי דו"ח ע"ס 500 ש"ח על העמדת רכב על המדרכה באדום לבן
חשוב לציין שהדו"ח הינו עירוני, ממוחשה ומצולם. ולהלן שאלתי : נפלה טעות בדו"ח וצבע הרכב שנרשם הינו שגוי, האם הדו"ח פסול עקב הטעות?????? ואם כן, מה עלי לעשות?
תודה על תשובתכם

היתה כבר שאלה כזאת לא מזמן.

יעקבי 08/09/09

טעות אחת שכזו לא פוסלת את הדו"ח

אורן המקורי 09/09/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן