האם דו"ח על העמדת רכב במדרכה פסול עקב טעות בצבע הרכב?

|

דו" על המדרכה באדום לבן

אתי 30/08/09
קיבלתי דו"ח ע"ס 500 ש"ח על העמדת רכב על המדרכה באדום לבן
חשוב לציין שהדו"ח הינו עירוני, ממוחשה ומצולם. ולהלן שאלתי : נפלה טעות בדו"ח וצבע הרכב שנרשם הינו שגוי, האם הדו"ח פסול עקב הטעות?????? ואם כן, מה עלי לעשות?
תודה על תשובתכם
אתי

כפי שציינת: נפלה טעות.

יעקבי 30/08/09
אם שאר הפרטים נכונים אזי קרתה טעות סופר ואין בה כדי להמעיט מן העברה או לפסול את הדו"ח.

טעות בצבע

עו"ד אילון אורון 30/08/09
במקרה זה לא נראית לי מהותיתף שכן הרכב צולם...
בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה

התשובות בפורום אינן מהוות תחליף ליעוץ משפטי
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן