האם קנס על חציית צומת באור אדום נמוך יותר לאדם פרטי?

|

דוח מצלמה על חציית צומת באור אדום

משה 09/08/09
אני נוהג ברכב חברה. החברה קיבלה הודעת קנס על סך 4000 ש"ח על חציית צומת באור אדום על בסיס מצלמת צומת. .ביקשתי להעביר את ההודעה על שמי ואת התמונה . האם הקנס לאדם פרטי (לא חברה) אמור להיות בסכום מופחת ????

אור אדום

מיקו, 09/08/09
הקנס על מעבר באור אדום הוא 1000 ש" ח פלוס 10 נקודות . או לחברה פי 4 ,כלומר 4000 ש"ח .אבל ללא נקודות ,וללא הרשעה ,עכשיו תעשה את השיקול שלך . ( רק לידיעה .החברה חייבת להעביר את שם הנהג .אבל אם היא לא מעבירה ,לא "מחפשים "אותה אבל "קונסים "אותה )

עבירת קנס לחברה - גבוהה פי ארבעה

עו"ד אילון אורון 10/08/09
בברכה
עו"ד א.אורון
מנהל הפורום

התשובות בפורום אינן מהוות תחליף ליעוץ משפטי והעושה בהן שימוש עושה זאת באחריותו.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן