איך ניתן להגיע להסדר תשלומים עבור קנס תעבורה גבוה?

|

הסדר תשלומים בגין קנסות תעבורה

עירית 16/07/09
קיבלתי הודעה מבית משפט השלום בנתניה על קנס בשל עברת תנועה,
אולם הסכום הנקוב גבוה מאוד ואין באפשרותי לשלם אותו. כיצד ניתן להגיע חהסדר תשלומים, אם בכלל?

*למידע נוסף: קנסות תעבורה

בקשה בכתב

אורן המקורי 16/07/09
תגישי בקשה בכתב לביהמ"ש בו נשפטת ותבקשי מהשופט לפרוס את הקנס לתשלומים.
אני לא רואה סיבה שהבקשה לא תענה בחיוב.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן