איננו עורכים חישובים פרטנייים בפורום..

|

יש לי שאלה לגבי פידיון ימי הבראה

רונן 25/08/12
שלום. יש לי שאלה לגבי פידיון ימי הבראה.התפטרתי ממקום עבודה שעבדתי בו שנתיים וחודש  במשרה מלאה 5500 ש"ח ברוטו.עבדתי מהתאריך 12/7/10 עד תאריך 29/8/12.בתלוש משכורת של חודש 5/12 קיבלתי הבראה של 6X365 = 2190 ש"ח ברוטו.ניסיתי לחשב כמה נשאר למעסיק שלי לשלם לי פידיון הבראה - והתבלבלתי לגמריי.אבקש עזרה לדעת כמה נותר לי לקבל בכסף פידיון הבראה בתלוש האחרון ? 

איננו עורכים חישובים פרטנייים בפורום..

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 25/08/12

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן