איך ניתן לחשב פיצויים כולל פרמיה בתלוש השכר?

|

חישוב פיצויים

יורם בוזגלו 29/07/12
האים ניתן לחשב פיצויים מילבד משכורת הבסיס גם את המרכיב מהמשכורת שהוא פרמיה ומופיע בתלוש לכל אורך השנים בהן אני עובד בחברה

חישוב פרמיה בפיצויי פיטורים

עו"ד אחז אגם 30/07/12
יורם שלום,ככל שהפרמיה הייתה חלק משכרך באופן קבוע ולא הייתה תלויה בדבר היא חלק מהשכר לצורך פיצויים.אחז אגם, עו"דמנהל פורום דיני עבודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן