האם ניתן לתבוע הלנת פיצויי פיטורין לאחר שנה מהיום שבו הם נחשבים למולנים?

|

הלנת פיצויי פיטורין

אבי 23/07/12
אבי פוטר לפני 5 שנים קיבל מכתב והוא לא קיבל פיצוי פיטורים , עד כמה רטרואקטיבית ניתן לחשב הלנת פיצוי פחטורין

בהמשך לשאלתך

שוחר דיני עבודה 23/07/12
לענין פיצויי פיטורים - ראשית על אביך להזדרז ולתבוע פיצויי פיטורים כמה שיותר מהר בטרם יחלפו 7 שנים מיום פיטוריו.
לענין הלנת פיצויי פיטורים -
סעיף 17 לחוק הגנת השכר, התשי"ח-1958, קובע כי
פיצויי הפיטורים לא שולמו כלל, הזכות לתבוע את פיצויי ההלנה תתיישן תוך שנה מהיום שבו רואים אותם כמולנים.

בהצלחה

בהצלחה

התיישנות הלנת פיצויי פיטורין

עו"ד עדי פריאנטי 23/07/12
אם השכר / פיצויי הפיטורים לא שולמו כלל, הזכות לתבוע את פיצויי ההלנה תתיישן תוך שנה מהיום שבו רואים אותם כמולנים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן