מי אחראי לתשלום עבור ימי מנוחה לאחר תאונת דרכים בדרך לעבודה?

|

תאונת דרכים בדרך לעבודה

שולי 04/07/12
אני עובדת 4 שעות ביום וותק של שנתיים בעבודה .עברתי תאונת דרכים בדרכי לעבודה קיבלתי מהרופא אישור רפואי בסך 23 ימי מנוחה
שאלתי . מי ואיך צריך לשלם עבור הימים האלה ?

מי משלם על תאונת עבודה

עו"ד אחז אגם 04/07/12
ככל שיש לך ימי מחלה צבורים המעביד ישלם ויתבע את הביטוח הלאומי, ואם אין, אז הביטוח הלאומי ויש כאן עילת תביעה נפרדת
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן