האם המעסיק מחויב לשלם דמי נסיעות לפי עלות דלק או חופשי חודשי?

|

דמי נסיעה, האוטובוס מגיע רק עד הצומת.

רוני 10/06/12
שלום,

אני עובד במושב שלא מגיע תחבורה ציבורית אליו רק עד צומת הכניסה,
מצומת הכניסה עד למקום העבודה יש הליכה של כ 20 דקות.
עלות חופשי חודשי עד הצומת 211 ש"ח, דלק לרכבי כ- 360 ש"ח,
מקום העבודה משלם רק לפי חופשי חודשי,

האם זה הוגן ונעשה ע"פ חוק ?
האם ישנה אפשרות לתבוע על זה רק בעוד כמה שנים ?

תודה על הפורם הנפלא ועל האנשים הנפלאים שמשקעים מזמנם עבור הציבור!!!

תשלום דמי נסיעות

עו"ד עדי פריאנטי 11/06/12
תשלום דמי נסיעות הוא תשלום נכון וראוי. המעסיק אינו מחוייב לשלם לך לפי עלות התדלוקים ברכבך, אלא באם תסכם עימו שכך יהא.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן