האם עליי לשלם לעובדת עבור ימי חופש מחלה של בנה?

|

חופש מחלה

דן 07/06/12
שלום רב,

עובדת אשר עבדה אצלי חודש ימים טוענת כי עליי לשלם לה עבוד חופש מחלה של בנה יומיים האם כך הדבר?

תודה

חופש מחלה

עו"ד שי בן נתן 09/06/12
לא. עובדת שעבדה חודש אחד בלבד זכאית ליום וחצי מחלה בלבד.

חופש מחלה

דן 09/06/12
סליחה על אי ההבנה אבל האם זה אומר כי עליי לשלם לה יום וחצי מחלה? אע"פ שהמחלה היא של בנה ולא שלה?

תודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן