אני מציעה לך לפנות לפורום ביטוח לאומי

|

תאונת עבודה -פליט

ורד 29/04/12
פליט שנפצע בתאונת עבודה ופונה לקבל טיפול בבית חולים. מי צריך לשלם עבור הטיפול? ביטוח לאומי או המעסיק? איזה טפסים צריך להגיש לרשויות?

אני מציעה לך לפנות לפורום ביטוח לאומי

עו"ד עדי פריאנטי 30/04/12
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן