מהן הזכויות שלי לאחר 3 חודשי עבודה אם פוטרתי?

|

פטרו אותי לאחר 3 חודשי עבודה

אמיר 14/03/12
קבלתי מכתב פיטורין. איזה זכויות אמור המעביד לשלם לי, אם אפשר מכתב דרישה למעמיד לדוגמא.
תודה מראש

זכויות לאחר 3 חודש עבודה

עו"ד שי בן נתן 14/03/12
אתה זכאי להודעה מוקדמת של 3 ימים ואם עבדת מעל ל- 75 יום- לפדיון ימי חופשה (בג"כ בתקופה זו- 3 ימי חופשה). בפורום איננו מספקים ניסוח פניות למעסיקים. לשם כך יש לפנות לייעוץ אישי אצל עו"ד.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן