פנה לפורום ביטוח לאומי

|

מלואים

zahava 07/03/12
עובד מלצר לפי שעות ביצע 5 ימי מילואים , האם הוא אמור לגשת לביטוח לאומי לקבל עבורם, או אני אשלם לו , ואני אקבל מביטוח לאומי
מה עלי בתור מעסיק לעשות?

פנה לפורום ביטוח לאומי

עו"ד שי בן נתן 09/03/12
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן