חוזה לזמן קצוב- דיני עבודה

|

חוזה עבודה לזמן קצוב

משה 23/02/12
אני חתום על חוזה עבודה לזמן קצוב למשך שנה. אם המעביד מחליט לסיים את ההתקשרות איתי אחרי שנה האם הוא חייב לשלם לי פיצויים?
תודה

חוזה לזמן קצוב- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 23/02/12
כן

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן