קרן פנסיה - ממתי?

|

קרן פנסיה

אורית 13/02/12
שלום,
עבדתי במקום עבודה לתקופה של 3 שנים. שם היתה לי קרן פנסיה. לאחר מכן עבדתי במקום אחר לתקופה של חודשיים וחצי. האם המעביד במקום זה צריך להפריש לי כספים לפנסיה לתקופה זו?

קרן פנסיה - ממתי?

עו"ד עדי פריאנטי 13/02/12
ההפרשה היא לאחר 3 חודשים ורטרו'. אבל כן המעסיק חייב להפריש לעובד החל מהיום הראשון במידה והוא מגיע שברשתו קרן פנסיה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן