פנה לפורום מסים

|

תשלום מיסים

ישראל 03/02/12
שלום,
תבעתי את מעסיקי לשעבר ובי"ד לעבודה פסק לטובתי פיצויי פיטורין, הודעה מוקדמת, נסיעה, חופשה וכו'. שאלתי: האם על הסכומים שנפסקו חלים מיסים כלשהם כגון מ"ה או ב"ל? אם כן - האם המעסיק אמור לנכותם מתוך הסכום המגיע לי? אציין כי במהלך עבודתי אצלו הפקתי לו חשבוניות מס.

פנה לפורום מסים

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 06/02/12

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן