פיצוים- דיני עבודה

|

אם אני עובד באולם אירועים ומפטרים אותי

נדב 26/01/12
אם אני עובד באולם אירועים בתור מלצר במשך כ- 8-7 חודשים ומקבל משכורת מסודרת בצ'ק עם תלוש משכורת והכל, אך אני עובד בערך 4 פעמים(אירועים) בחודש. כלומר אני עושה משכורת של כ-1000 ש"ח בחודש. אני חייל בן 20 ואין לי אישור עבודה.                                                        אם מפטרים אותי.. האם מגיע לי פיצויים? אם כן, כמה?  ואיך תובעים אותם?

פיצוים- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 26/01/12
אם תעבוד מעל שנה אז כן.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן