האם ניתן לתבוע פיטורים בגין גזענות על רקע השפה?

|

פיטורים בגלל גזענות שאני לא רוסי

שלומי 23/01/12
אני עובד בחברה שכולם רוסים .
אך הם רוצים לפטר אותי .
ההרגשה שבגלל שאני לא יודע רוסית.
הם מדברים כול היום ברוסית .
ועל ההודעה שהם רוצים לפטר אותי במכתה קדם פיטורים בסיבות לא מובנות ולא הגיוניות
האם יש כאן אפשרות לתביעה כספית ?

חחח אהבתי - עבד כיימשול...

מורן דיין 24/01/12
אני לא יודעת מה יענה לך העו"ד אבל נראה לי  ברור שאתה יכול לתבוע. חוצפנים שכמותם, גזענים במדינה שלנו כלפינו? חוצפה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן