מהי ההודעה המוקדמת לעזיבת מקום עבודה בחצי משרה לאחר שנה?

|

הודעה מוקדמת על עזיבת מקום עבודה

אלפי 18/03/10
שלום, רציתי לשאול מהי ההודעה המוקדמת לעזיבת מקום עבודה במידה ואני עובדת יותר משנה אך בחצי משרה?

הודעה מוקדמת- דיניעבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 18/03/10
עליך לתת חודש הודעה מוקדמת כאשר בחודש זה ליך לעבוד כפי שעבדת- חצי משרה.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן