איך תתחלק הירושה של אישה שנפטרה בין בעלה וילדיה?

|

ירושה לפי הדין

אפרת 10/11/19

שלום
אישה נפטרה והשאירה בעל, 2 ילדים, וילד שנפטר (לפני שנים רבות), ולו - ילדים ואישה. 
כיצד תתחלק הירושה שלה לפי דין? מחצית הרי לבעל שנותר בחיים,  ומה לגבי המחצית של הילדים? המחצית הזאת תתחלק בין 2 הילדים החיים של המורישה, וכן ילדי הילד שנפטר ורעייתו? או שרעיית הילד שנפטר לא נכנסת?
תודה מראש

חליפי יורש שנפטר

עו"ד רוית טוב-לי מנהלת 13/11/19

אפרת, שלום,

אם הבן נפטר עוד בחיי המורישה, הרי שחלקו בעיזבונה יגיע רק לצאצאיו של הנפטר (נכדיה של המורישה). 


מנהלת פורום צוואות וירושות

דניאל פריש 3, תל אביב

074-7826612

Ravit@tovly.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן