כיצד עורך הדין מסייע במינוי אפוטרופוס והאם הוא משתתף בתסקיר של העו"ס?

יצוג ע"י עו"ד בזמן תסקיר עו"ס

מורן 16/06/26
הי,
רציתי לשאול לעניין מינוי אפוטרופוס. (אפוטרופוס נוסף) אם עורכים את ההליך עם עו"ד.
האם מותר לו להשתתף בזמן התסקיר של העו"ס? ושאלה 2: כיצד העו"ד עוזר בזמן המינוי?
מתי מודיעים לבימ"ש על מינוי עו"ד? אפשר טרם התסקיר או שצריך שמראש כבר בבקשה שמשלמים אגרה למנות?
 
בהרחבה: יש לנו ניסיון עם עו"ס גם מביטוח לאומי וגם מהמסגרת הן לא מקצועיות ולא בודקות ולא מבררות כלום.. ואז מוציאות תסקיר/מכתב
במקרה שלי לא נתתי שייצא תסקיר פשוט משכתי בקשה להתמנות וכך עשיתי לה מיוט :)
אז גם אם יפתח התיק כשאגיש בקשה בשנית.. אין שם כלום..
הבעיה שאהיה בטח עם אותה עו"ס לסדרי דין.

כיצד עורך הדין מסייע במינוי אפוטרופוס והאם הוא משתתף בתסקיר של העו"ס?

עו"ד אליאב ביטון מנהל 24/06/26

שלום רב,

ככלל, עורך הדין אינו משתתף באופן פעיל בפגישות הנערכות עם העובדת הסוציאלית (העו"ס). מטרת המפגש היא לאפשר לעו"ס להתרשם באופן ישיר ובלתי אמצעי מהצדדים, והיעדרותו של עורך הדין נועדה לשמור על האותנטיות של שיחה זו.

יחד עם זאת, תפקידו המרכזי של עורך הדין בשלב זה הוא להכין את הלקוח לקראת הפגישה בצורה המיטבית: לכוון אותו באילו נקודות מפתח עליו להתמקד, על מה כדאי להרחיב, וכיצד להציג את עמדתו וטיעוניו בצורה הברורה והמשכנעת ביותר.

בהצלחה

מנהל פורום דיני משפחה

בן גוריון 2, רמת גן

055-6680886

e@elilaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן