האם להפסיק הליך חדלות פרעון באמצע ?

הליך חדלות פירעון

דניאל 23/06/26
אני נמצא כבר יותר משנה בהליך חדלות פירעון. בהתחלה חשבתי שזה ייתן לי קצת אוויר לנשימה, אבל בפועל אני מרגיש שכל החיים שלי הפכו לדיווחים, טפסים ובקשות. גם התשלום החודשי שלי לא נמוך. לאחרונה התחלתי לחשוב שאולי עדיף לי לנסות להסתדר לבד מול הנושים ולסגור את הסיפור בלי ההליך למרות שעורך הדין שלי לא ממליץ (הוא מהסיוע). האם אפשר להפסיק את ההליך באמצע אם מתחרטים?

האם להפסיק הליך חדלות פרעון באמצע ?

עו"ד ניקול כספי מנהלת 23/06/26

אין מניעה להפסיק את הליך חדלות הפרעון באמצע, לא תמיד זה כדאי. אם יש נכסים או כספים לא מוגנים ייקחו אותם בכל מקרה. צריך לבדוק כדאיות של מעבר להליך הסדר חובות על ידי הצעה לכל הנושים בין אם על ידי גיוס סכום של כסף בבת אחת או בתשלומים. בהליך כזה אין דרישה לדוחות וטפסים ופיקוח כמו בחדלות פרעון, מצד שני מצופה לשפר את הסכום שצריך לשלם לנושים.

מנהלת פורום פשיטת רגל

ז'בוטינסקי 33, רמת גן

03-7720000

nicole@nicolelaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן