פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
תלוש
תלוש שכר
השאלה לא ברורה..
באם הכוונה היא להדפיס תלוש שהוצא בעבר אז אין בעיה.
באם הכוונה היא להנפיק תלוש ולשלם אז מבחינת דיני עבודה מדובר בהלנה. באם בפועל ניתן לעשות זאת יש לבחון למול דיני מס פני לפורום מסים
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום עבור בת הזוג למקבל קצבת זקנה
אחד התנאים לקבלת תשלום קצבת זקנה מביטוח לאומי עבור בת הזוג הוא כי משכורתה החודשית לא תעלה על 5,514 ש"ח. האם הכוונה למשכורת ברוטו או נטו?
תודה.
סיגלית
פני לפורום ביטוח לאומי
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
רכיב פיצויים כשאין קרן פנסיה כשחל סעיף 14
עובד חדש שההפרשות לפנסיה מתחילות מהחודש השביעי. האם רכיב הפיצויים מתחיל גם מהחודש השביעי או מהיום הראשון.
כשלא חל סעיף 14 אז בודאי שכן .
כשחל סעיף 14 מה עם הפיצויים על החצי שנה הראשונה?
אם המעסיק כן צריך להפריש לפיצויים. האם 6 אחוז או שעבור החצי שנה הראשונה הפיצויים ישולמו לפי 8.333 / חודש לשנה יחסי
תודה רבה מראש
רכיב פיצוים
זה לשיקול המעסיק.
ככלו סוכם כי חל סעיף 14 מההתחלה והמעסיק מפריש 8.3% מהשכר אז הוא לא יצטרך לבצע השלמה. ככל והמעסיק לא מפריש אז במועד סיום יחסי עובד מעביד יצטרך לשלם פיצויים באם יפטר בעבור מחצית השנה ראשונה בשיעור מלא לפי השכר הקובע במועד הפיטורים
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בירור בנוגע לצבירת ימי חופשה
פדיון ימי חופשה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שמירה
שכר שמירה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מעבר סניף ללא רצוני
עובדת כמנהלת חנות (ומוכרנית) כ-5 שנים - שנה וחצי בראשון לציון, 3.5 שנים בבת ים.
השבוע קיבלתי הודעה כי אועבר לנהל את החנות ברמלה. אינני מעוניינת כלל במעבר (סביבה שאינני מכירה, אוכלוסיה אחרת, נסיעה בתחבורה ציבורית עולה מ-35 דק' ל-70 דק' לכיוון).
בנוסף:
א. ב-4 השנים הראשונות לא קיבלתי שכר עבור שעות נוספות (100% בלבד).
ב. עבדתי כמות לא מבוטלת של פעמים 7 ימים בשבוע - ללא יום מנוחה (בהסכמתי).
מעבר סניף בניגוד לרצון העובד
יש להפריד בין 2 הנושאים שתוארו על ידך.
לגבי הנושא הראשון- ככל והמעסיק לא מוכן לשלם לך בגין זמן הנסיעה הארוך יותר על פניו מדובר פה בהרעת תנאים כאשר עליך להתריע בכתב בפני המעסיק כי באם לא ישיבך לתפקיד הקודם או ישלם עבור זמן זה וישווה את תנאייך לאלה שהיו לפני כן תתפטרי בדין מפוטר בגין הרעת תנאים
באשר לנושא השני- מדובר בנושאים שניתן לתבוע את המעסיק בגינם- באם היום הנושא שונה וסודר לא ניתן להתפטר כיום בגין מפוטר בגינם.
בברכה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
לא הבאתי אישורי מחלה על 3 ימי מחלה, האם המעסיק
האם המעסיק יכול לשלול ממני פיצויי פיטורין באם יחליט על כך?
תודה
האם ניתן לשלול פיצויי פיטורין מעובד שלא מציג אישורי מחלה
שלילת פיצויים היא סעד קיצוני- על פניו אין עילה לשלילת פיצויים בגין כך אך המעסיק יוכל שלא לשלם לך בגין ימי המחלה בהיעדר אישור רפואי בגינם
בברכה,
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ניהול פורום מומחים
פנה לפורום זכויות יוצרים או אינטרנט
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שכיר שפוטר ורוצה להפוך עצמאי, זכאי לאבטלה?
תודה מראש
פני לפורום ביטוח לאומי
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הרעת תנאים
שאלה נוספת - האם הרעת תנאים משמעה סיום החוזה וקבלת כל מה שמגיע מדין מפוטר ולאחר מכן בניית חוזה חדש עם התנאים החדשים = האם זו דרישה אפשרית? תודה
מה התנאי להתפטרות מחמת הרעת תנאים?
1. בכדי להתפטר בדין מפוטר מחמת הרעת תנאים, צריך להודיע למעסיק בכתב, בהזדמנות הראשונה, שמדובר בהרעת תנאים.
לכן, אם את מסכימה להרעה, גם אם לתקופה קצרה, נראה שלא תוכלי לטעון שהיתה הרעת תנאים בגינה את זכאית להתפטר.
2. ככל שאת מסכימה להרעה, מדובר בהמשך העבודה, בתנאים החדשים. על המעסיק יהיה להעביר לך הודעה חדשה על תנאי העסקתך (ואולי, אם ירצה - לערוך חוזה חדש), אך לא מדובר בפיטורים.
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ויתור על שימוע
האם מכתב / פעולה כזו יכולה לפגוע בזכויותיי בעתיד?
הובטח לי כי אקבל את כל הפיצויים המגיעים לי
תודה
מה ההשלכה של וויתור על שימוע?
במידה ואתה מוותר על השימוע, לא תוכל לטעון שפיטורייך היו שלא כדין כי לא נערך לך שימוע.
מעבר לכך, אתה זכאי לקבל את כל הזכויות שמגיעות לך.
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה
יש לי עילת תביעה?
הפורום נועד למענה לשאלות כלליות בלבד.
במקרה של שאלות מורכבות, שדורשות ייעוץ, יש לפנות לקבלת ייעוץ פרטני אצל עו"ד.
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הכנסת הבראה, חופשה, מחלה ונסיעות בשכר
מתחילת העבודה שלי היה לי הסכם עם הבעלים שעל כל יום עבודה אני מקבלת 14.8 ש"ח על נסיעות. לאחרונה הועלה לי השכר ל35 ש"ח לשעה והבעלים החליט כי לפתע הנסיעות כלולות בשכר וכששאלתי על שאר הדברים (חופשה, מחלה והבראה) אמר כי זה כלול בשכר ושזהו ההסכם עם כל העובדים ושהיה הסכם בעל פה (מעולם לא הסכמתי לכזה דבר). השאלה היא האם הוא יכול לעשות את זה? להכליל את הדברים האלה בשכר ללא ידיעתי והסכמתי?
בנוסף, ביקשתי ממנו כיסא כדי שיהיה לנו איפה לשבת בחנות (המשמרת היא 9 שעות), הוא ענה לי על זה שלא היה ולא יהיה כיסא בחנות ושאם לא מתאים לי שאעזוב את העבודה. האם מותר לו לעשות את זה? מדובר בחנות שהיא דלפק ברובה (דוגמת ארומה).
תודה רבה על ההתייחסות.
אפשר לכלול רכיבי שכר שונים בשכר היסוד?
לגבי חופשה ומחלה, לא ברור איך זה נכלל בשכר החודשי הקבוע. אלה רכיבי שכר שמשולמים בעת שהעובד יוצא לחופש או למחלה בפועל, בהתאם לצבירה שלו.
לגבי הבראה ונסיעות, ניתן לכלול אותם בשכר היסוד, אך העובד צריך לתת את הסכמתו לכך.
לעניין הכיסא, אם ביצוע העבודה לא מאפשר ישיבה, המעסיק לא חייב לספק כיסא. בכל מקרה אחר - בוודאי שעליו לאפשר לשבת.
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות ומתן הודעה מוקדמת
אשמח בדחיפות למענה.
הודעה מוקדמת בהתפטרות
אם המעסיק לא מוותר על עבודתך בפועל בתקופת ההודעה המוקדמת, את צריכה לעבוד.
את יכולה להתפטר מיידית, בלי מתן הודעה מוקדמת, אבל אז המעסיק יוכל לקזז מהשכר שעלייך לקבל שכר עבור 3 ימי הודעה מוקדמת.
את יכולה להודיע עכשיו על כוונתך להתפטר, אבל ימי ההודעה המוקדמת ייספרו מהיום שבו תגישי מכתב התפטרות רשמי.
בריאות איתנה,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פגיעה בפרטיות העובד על ידי המעסיק
המעסיק יכול לשאול למה עובד חולה?
אין חובה לכלול באישור המחלה את סיבת המחלה, וכל עוד לא מדובר במחלה שמפריע למהלך התקין של העבודה, העובד לא חייב לחשוף זאת.
יחד עם זאת, אם המעסיק חושש שהמחלה היא פקטיבית, מותר לו לדרוש מהעובד להיבדק אצל רופא מטעמו.
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות עקב מצב בריאותי לקוי של ילד (עובדת מדינה)
התפתחותי וקשיי התנהגות. השנה עלה חשד לאוטיסם והתחלנו תהליך אבחון שדורש נוכחות עם
ילד. בעבודה לא כובדו בקשות אך יתר לכן נעשה הכל בכדי להקשות עליי. היו אמירת כ"
הפכתי לבעייתית" וסידור עבודה נעשה כך שלא יכולתי לעבוד כלל. בשייה עם סגן אחראית
מחלקה נאמר לי שהוא "חירבן" עליי ועל בקשות שלי מול כל הצוות. דווחתי על כך למפקחת
אך ללא מענה. בעקשתי להוריד משרה וקיבלתי סירוב. נאלצתי להתפטר. המוסמכים הוגשו
לוועדה רפואית. נכון לעכשיו קיבלתי מכתב שהתפטרתי ללא זכות לפיצויים ובמשאבי אנוש
אמרו שזה עד להחלטת הועדה. כמה זמן בדרך כלל המתנה להחלטה? ואם אני יכולה לעשות
משהו עכשיו כדי לקבל פיצויים? נשארתי עם ילד עם צרכים מיוחדים ללא עבודה ולא כסף.
תודה מראש.
התפטרות לרגל מצב בריאותי
ראשית, בריאות איתנה.
שנית, סעיף 6 לחוק פיצויי פיטורים מאפשר להתפטר בדין מפוטר לרגל מצב בריאותי של העובד או של בן משפחתו.
לצורך כך, יש להודיע שההתפטרות נעשית לרגל מצב בריאותי ולצרף מסמכים רפואיים שמעידים על המצב הרפואי.
אם פעלת כך, נראה שהיית צריכה לקבל את פיצויי הפיטורים.
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
החזר נסיעות על פחות מ-500 מ'
עבדתי מספר שנים בחנות שהייתה במרחק פחות מ-500 מ' מהבית שלי וכמובן שהלכתי ברגל. לאורך השנים תמיד חשבתי שיש חובה לתשלום נסיעות ללא קשר. אני כבר לא זוכרת האם מילאתי משהו שקשור לנסיעות בטופס עובד כשהתחלתי לעבוד אך בכל מקרה קיבלתי כל השנים האלה תשלום על נסיעות.
האם חלה עליי בדיעבד איזושהי חובת דיווח למעסיק שלמעשה לא היה צריך לשלם לי?... אני חוששת מהונאה/גזל.
תודה מראש
תשלום דמי נסיעות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויים עקב התפטות
אחרי 12 שנות עבודה בחברה גדולה החלתי להתפטר. קיבלתי עבודה בחברה דומה עם תנאים הרבה יותר טובים. האם אני זכאי לקבל פיצויים?
חלק גדול מהפיצויים נמצא בקרן פנסיה (מבטחים) בסעיף נפרד (פיצויים). שמעתי שאני זכאי רק לכסף האלו. עם זה נכון, האם אני יוכל למשוך את הפיצויים משם? בחברה חדשה, שאני מתחיל לעבוד בא מייד כשאתפוטר, אותו קרן פנסיה באותו חברת ביטוח.
תודה מראש
פיצויים עקב התפטרות
אתה זכאי לפיצויים עקב התפטרותך רק באם אתה והמעסיק חתמתם על סעיף 14. באם לאו- אתה זכאי לפ"פ הצבורים לך בקרן הפנסיה - אבל לא זכאי למשוך אותם ללא אישור המעסיק. משיכה שכזו - תביא לכך שהמעסיק יוכל להשיב לעצמו את כספי הפיצויים ולכן בעמם ללא הסכמתו - הם יהיו ברי פרעון /משיכה רק בגיל פרישה או בעת אירוע מזכה אחר.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויים
5.2016, לאחר מכן לא עבדתי (ולא פוטרתי) מס' חודשים, עד שהמשכתי לעבוד במשרה שעתית
קבועה מחודש 9.2016 עד חודש 6.2017. בסוף השנה קיבלתי מכתב פיטורין. האם אני יכולה
לדרוש פיצויי פיטורין?
צבירת וותק לצורכי פיצויים
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויים לפנסיה וחזרה לעבודה
העבודה. מחינתה היא מעוניינת כבר למחרת לחזור לעבוד באותו מקום במקביל לקבלת פנסיה.
אך משאבי אנוש אמרו לה שהם יכולים לקבל אותה חזרה רק לאחר 3-6 חודשים מרגע שתצא
לפנסייה. האם יש חוק ברור בנושא? אם זה עוזר אז יש לה פנסית מבטחים ותיקה. תודה
מראש, דניאל.
פרישה בגיל פנסיה
במידה ואימך מעוניינת להמשיך לעבוד אני לא מציעה לה למשוך את כספי הפיצויים - אלא רק בסיום יחסי העבודה. עם זאת, אין כל מניעה כי אמך תמשיך מיד לעבוד אצל המעסיק ללא תקופה המתנה. גם בעת משיכת הפיצויים. שכן על המעסיק ואמך בסך הכל לציין כי היא משכה את כספי הפיצויים עקב הגעה לגיל פנסיה. אבל דעי - כי היא לא תוכל להשתמש בעילה זו שוב, דהיינו - במידה והיא תרצה לעזוב ולא תפוטר היא לא תהיה זכאית לתשלום פ"פ.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שעות נוספות
אני עובד בחברת ביטוח גדולה ומוכרת, בשל מכרז עובדי מדינה שנמשך חודשיים מחייבים אותנו להישאר מעל 12 שעות (8:10 - 21:00)
1 האם זה חוקי?
2 הודיעו לנו היום על תוספת לחודש הקרוב של עוד שעה עבודה כל יום (עד 22:00) זה חוקי?
3 בנוסף הודיעו שכולם חייבים לבוא מוצש"ים, זה חוקי?
4. מה קורה במקרה שאני מסרב ומפטרים אותי?
תשלום שעות נוספות
במקומות עבודה שבהם עובדים 5 ימים בשבוע, ניתן להעסיק עובדים לכל היותר 3.4 שעות נוספות ליום, כלומר 12 שעות עבודה ביום, אך לא יותר מ-15 שעות נוספות בשבוע
במקרה והמדובר ביותר מכך נדרש היתר מיוחד מאת משרד הכלכלה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עבירה על החוק מצד המעסיק
ובנוסף,גם מקרה שהמעסיק מכריח עובד שנמצא בתקופת מחלה לבוא לעבוד.? מתי יש התיישנות?
תודה רבה:)
עבירה על החוק
תקופות התיישנות
תקופת ההתיישנות בשני המקרים שציינת הם 7 שנים. עם זאת ביה"ד מתייחס מאוד גם לטענת שיהוי אף שטרם עברה תקופת ההייתשנות ולכן לא מציעה להמתין .
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
שימוע לא תקין
עבדתי בחברה 5 שנים, ופוטרתי בשנתי 2013, יום אחד התקשרה אליי הפקידה ואמרה לי להגיע מיד למשרד לשיחה עם המנהל, בשיחה המנהל אמר לי שהוא עושה לי שימוע לפני פיטורים בגלל הירידה החדה בהכנסות החברה. ונתן לי את פרוטוקול השימוע, לאחר כשנה התברר לי שהוא היה צריך לקבוע איתי שימוע לעוד מספר ימים כדי שאוכל להתכונן לשימוע, כמו כן משנת 2013 החלפתי כ 6 מקומות עבודה ובגלל שהייתי זקוק להמלצה מחברה זו המתנתי עם התביעה. ונאמר לי שיש לי 7 שנים לתבוע.
האם כדאי לי לתבוע? ואיזה סכום בערך אקבל?
תודה
העדר שימוע כדין
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי הבראה
סיימתי שנה בעבודה ואני תוהה מי אמור לשלם לי דמי הבראה.
כל השנה עבדתי באותה חברה גדולה רק שב-4 חוד' הראשונים אתה מתקבש להיות תחת חברת השמה "עובד קבלן".
השאלה שלי ממי עלי לדרוש את דמי ההבראה?
תודה מראש!
תשלום דמי ההבראה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
העברת יום לתלוש שכר של חודש קודם
מהי השאלה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!






