פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
נופש בארץ בעת שמירת הריון
נופש בארץ בעת שמירת הריון
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פוטרתי בהודעת מוקלטת בוואטסאפ ואני בטיפולי פוריות
ניהלתי שיחה לגביי ההתנהלות בעבודה, סמוך לעת ערב החג פסח המנהלת האישית שלי פיטרה ואיימה עליי בהודעת וואטסאפ שאני מפוטרת ואין לי מה להגיע לעבודה כלל מעכשיו לעכשיו.
חשוב לי לציין שאמרתי למנהלת שלי שאני מתחילה טיפולי פוריות כחודש לפני.
האם עובדת במהלך טיפולי פוריות מוגנת מפני פיטורים?
עובדת בהריון או עובדת במהלך טיפולי פוריות, שמועסקת מעל חצי שנה באותה מקום עבודה , מוגנת מפני פיטורים.
המשמעות היא כי פיטורי עובדת בהריון או פיטורי עובדת בטיפולי פוריות נדרשת הגשת בקשה לממונה על חוק עבודת נשים לצורך קבלת אישור לפיטורים.
ככל שאת פוטרת ועבדת מעל חצי שנה את יכולה להגיש תלונה לממונה ותביעה בבית הדין לקבלת פיצוי ראוי ואולי גם לביטול הפיטורים
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם מותר למעסיק לצרף עובד לביטוח קולקטיב ללא אישור
מדי חודש המעסיק שלי מוריד לי בתלוש הורדות "רשות" על רווחה, קולקטיב וארגון. (סכום לא מבוטל)
נאמר לי כי התשלומים האלה חובה ולא ניתן לוותר עליהם (למרות שהם ברשות). ביקשתי לדעת על מה התשלומים האלה ונאמר לי כי זה בגלל שהם עובדים עם הסכם קיבוצי והקולקטיב הוא ביטוח תאונות אישיות שניתן לעובדים. רק אז נודע לי שעל הביטוח כן ניתן לוותר. עד כה שילמתי על זה באופן קבוע מבלי שידעתי שיכולתי לוותר על ביטוח זה. שאלתי אותם מדוע הם מחייבים את העובדים מראש ללא הסכמתם. הם טענו שכל העובדים מחויבים אוטומטי, ועם תחילת העבודה הם מקבלים טופס ויתור כך שאם הם לא מעוניינים הם יכולים לחתום על טופס הויתור.
כשאני התחלתי לעבוד מעולם לא קיבלתי את טופס הויתור הזה.
האם באמת מבחינה חוקית הם יכולים פשוט "לצרף" אותי אוטומטית לביטוח הקולקטיב של החברה מבלי שאחתום להם שאני מסכימה? האם זה חוקי?
תודה
ביטוח קולקטיב
יש מקומות עבודה ויש הסכמים קיבוציים שבהם אכן יש ביטוחים מהסוג האמור.
חבל שלא ציינת איזה הסכם קיבוצי חל על המעסיק - והדבר היה מקל על הבדיקה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אי קבלת תשלום מלא באופן קבוע – נחשב להלנת שכר?
בחודש שעבר סיימתי את עבודתי אצלם (הגשתי התפטרות בצורה מסודרת ואפילו נתתי התראה של חודשיים, למרות שלפי חוק אני לא חייבת). נתתי להם את כל הזמן שיש להתארגן על גמר חשבון.
סיימתי את העבודה ב-26.03 וחיכיתי לחודש הבא בידיעה שלפחות הפעם יסתיימו כל הרדיפות אחריהם. אלא שגם הפעם זה לא נגמר. קיבלתי את תלוש השכר לפי הימים שעבדתי בפועל, אך הם לא עשו גמר חשבון, למרות שאמרו לי שהם עושים (הם לא פדו את ימי החופש ולא כלום). פניתי אליהם בנושא ושוב אני מקבלת תשובה שהם יעשו את גמר החשבון רק בחודש הבא - למרות שלפי חוק הם מחוייבים לעשות גמר חשבון עם התלוש האחרון.
האם זה נחשב להלנת שכר? (כי הם כן משלמים שכר בזמן, רק לא את כולו). ההתנהלות הזו נמשכת כבר שנה באופן קבוע ואני כל פעם זו שצריכה לרדוף אחריהם. עד כה לא קיבלתי מענה ולא את גמר החשבון. אני גם לא מוכנה לחכות לחודש הבא כפי שהם רוצים- כי אז הם ינצלו את זה להוריד לי שוב בתלוש הורדות לועד וכו' ואני אחוייב בתשלומים נוספים שבכלל לא צריכים להגבות ממני.
מה אני יכולה לעשות בנושא? האם יש לי עילה חוקית? (למשל אם זה כן נחשב הלנת שכר). תודה
הלנת שכר
לגבי השכר שקיבלת באיחור - את בהחלט יכולה להגיש תביעה להלנה ככל שתגישי את התביעה עד 60 ימים מקבלת השכר המולן. עליך גם להראות כי מדובר בהתנהלות שחוזרת על עצמה.
לגבי הגמר חשבון - אני לא יודעת מהם הרכיבים שאת אמורה לקבל הגמר חשבון - אבל ככל שמדובר בשכר ששולם באחור- אז בהחלט.
לגבי פ"פ - יש פיצויי הלנת פ"פ.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מה הדין לגבי התפטרות מעבודה בניקיון בנין מגורים
פיצויים לעובד שפוטר
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות
בעוד מספר ימים אני צריך להכנס לניתוח, שלאחריו אני לא מעוניין להמשיך במקום העבודה הנוכחי
ורציתי לשאול מאחר ואני עובד במקום זה 6 חודשים בלבד, האם אני צריך לתת למעסיק ימי עבודה כהודעה מוקדמת לאחר ימי המחלה שאקבל אחרי הניתוח, או שימים אלו בהם אהיה במחלה נחשבים?
או שלאחרהם אצטרך לחזור לעבודה לצורך לצורך מתן הודעה?
תודה
התפטרות
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות עקב מצב רפואי והודעה מוקדמת
האם המעסיק יכול לחייב אותי לעבוד חודש? או יכנוס אותי בפיצויים?
אשמח לתשובה, תודה מראש
התפטרות עקב מצב בריאותי לקוי
בוקר אור
ככל שלא חל עליך סעיף 14 לחוק פ"פ עליך להמתין לקבלת החלטת הרופא התעסוקתי ורק אז תוכלי להתפטר בדין מפוטרת עקב מצב בריאותי לקוי.
את צריכה לתת הודעה מוקדמת כדין אלא באם שוב תקבלי החלטת הרופא כי אינך יכולה לשוב לעבודתך לצמיתה לאלתר.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום עבור יום חג
אני עובד שעתי,
מכיר את הנהלים לתשלום עבור ימי חג
מתקיים בתנאי שעבדתי מינימום שלושה חודשים טרם החג
ועבדתי יום לפני החג ויום לאחר החג
ובכל זאת ברצוני לשאול,
החג יוצא ביום שישי,
במקום העבודה שלי עובדים באופן קבוע בימים שישי
בין 8 ל 12 בצהריים
זאת אומרת יום עבודה שמוגדר 4 שעות
אני בדכ לא עובד ימי שישי (מבחירה) לוקח חופש קבוע
האם במקרה כזה שאני אעבוד יום לפני ואחרי החג
בכל זאת אקבל תשלום?,
אשמח לתשובה.
מועדים לשמחה.
תשלום דמי חג
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מעבר למעסיק אחר
צעבר מחברת כח אדם למעסיק המשתמש
בוקר אור
עקרונית אין כל מניעה לעבור מייד מחברת כח האדם למעסיק הלכה למעשה. אין צורך בתקופת מינימום ואין צורך בתקופת צינון כלשהי.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם המעסיק פעל כדין
אשמח לקבל מענה לשאלה מתחום דיני העבודה.
אני עובד במלון כבר שנתיים. לאחרונה שמתי לב כי לעובדים מתחום המלונאות, מגיעות יותר זכויות מכוח (צו הרחבה והסכמים קיבוציים). מבדיקה מעמיקה בהסכם העבודה ביני לבין המעסיק, הוא החריג אותי מכל הזכויות הניתנות מצו ההרחבה וההסכמים הקיבוציים.
כתוב: (ציטוט) "ההסכם הוא אישי והצדדים רשאים להתנות עליו, וכן ההסכמים הקיבוציים, לרבות צווי הרחבה, לא יחולו על העובד ועל תנאי העסקתו על ידי החברה. למען הסר ספק, הצדדים מצהירים כי תנאי העסקה של העובד, על פי הסכם זה, כוללים את כל הזכויות הסוציאליות המגיעות לעובד"
אשמח לדעת האם הוא פעל כשורה. האם היה מותר לו להחריג אותי?
החרגה מהסכם קיבוצי/צו הרחבה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
החרגה מהסכם קיבוצי/צו הרחבה
פיצויי פיטורין
חישו בפ"פ
את אמורה לקבל פ"פ לפי שכר אחרון קובע. חבל שלא רשמת מהו השכר הרגיל שלך - בחודשים רגילים והאם את עובדת חודשית/שעתית/יומית וכו'...
זה מאוד יעזור לי להשיב לך בצורה מדוייקת. את צריכה לקבל פ,פ לפי שכר של 8,600 - שהוא השכר הרגיל שלך אם אני מבינה בין השורות.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
נ
(נמחקו 10 ימי חופשה ו13 ימי מחלה)
המעסיק החליט למחוק לי ימי חופשה ומחלה ללא התראה.. לא חתמתי על מסמך כלשהו שמבקש ממני לנצל את ימי חופשה עד סוף השנה וכמובן לא ביקשו ממנו לצאת לחופשה פשוט החליטו לאפס..
מה ניתן לעשות במצב הנ"ל?
מחיקת ימי חופשה
עקרונית למעסיק אסור לעשות דבר שכזה. למחוק ימי מחלה /חופשה ללא התראה וללא שנתן לך את האופציה לצאת לחופשה. את לא לא עברת את הצבירה המותרת. ולכן בקשי אותם בחזרה, בכתב/ במייל .
ככל שהמעסיק לא יעתר תוכלי להגיש נגדו תביעה (עצמאית), בבית הדין.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הודעה למעסיק על רצון לחפש מקום עבודה אחר
אני עובד ורוצה לחפש מקום עבודה אחר. אני מתבלט אם להודיע למעסיק שאני מחפש. החשש שהוא יגיד לי שדין ההודעה כדין התפטרות ואז יצא שאני התפטרתי (לא אכפת לי שהוא יפטר אותי). האם החשש עומד במבחנים המשפטיים? ואם כן האם זה עדין תקף בהנחה ולא הוסיפו לי בשכר על שרשום בהסכם בינינו שנדרש לעלות.?
חיפוש מקום עבודה אחר
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הבדל בין מפוטר למתפטר
לאחר זמן הגיע מכתב מחברת הסיעוד של שחרור כל כספי הפיצויי פיטורין (לחברה אליה הופרשו הכספים) , האם מלבד פיצויי פיטורין , יש עוד זכויות שמפוטר זכאי להם ומתפטר לא?
תודה רבה
זכויות בסיום עבודה
כמפוטרת/מתפטרת היא זכאית גם להפרשי הבראה שלא שולמו, ימי חופשה שהיו צבורים לה, הודעה מוקדמת.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מעסיק
המעביד שלי מתעקש לקבוע לי פגישה איתי ועם מנהלו (לא דבר שבשגרה) בשאלתי מה נושא הפגישה כדי שאוכל להתכונן- מתחמק.
האם המעסיק מחוייב לומר לי מה נושא הפגישה?
ציינתי את המייל שלי, אשמח לפגישת ייעוץ אם יש צורך.
פגישה
אם הפגישה מוגדרת כשימוע אזי חובה עליו להודיע מראש מה תוכנה.
אם מדובר בפגישה שלא מוגדרת כשימוע אזי למעסיק יש את הזכות לבחור אם להגיד לעובד מראש מה תוכן השיחה.
לא ברור מה מניע מעסיק לא לספר מה תוכן פגישה שהוא רוצה לנהל עם עובד אבל מניחה שתגלה בקרוב.
מוזמן לחזור ולעדכן אותי מה קרה בשיחה.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עובד זר
ברשות אחי הגדול מטפל (עובד זר) זה חמישה חודשים. העובד התפטר, ועתה ממתין למשכורתו האחרונה. (עבור החודש החמישי).
אחי נכה, שאינו מורגל בענייני שכר ותשלומים, והוא לא ניקה משכרו של העובד את הניקויים הקבועים בחוק (הוצאות מחייה של העובד הזר - עד 25% משכר העובד).
כעת משהבין אחי שהיה עליו לנקות משכרו של העובד הוא מבקש לעשות זאת רטרואקטיבית, אך העובד מסרב לקבל זאת. טענתו היא שאין לגבות ניקויים אלו רטרואקטיבית, וטענתו של אחי היא שמדובר בתיקון הטעות שנעשה ביניהם. העובד ממתין כעת למשכורת אחרונה, והשאלות שלי הן:
האם המצב הזה מתאר את ההגדרה בחוק "ניכוי כספים ששולמו בטעות לעובד" תחת סניף 25 לחוק הגנת השכר, ומה נכון לעשות?
האם חוקי להחזיק במשכורתו של העובד עד שיתברר העניין ויגיעו הצדדים להסכמה?
מעריך מקרב לב כל עזרה והכוונה!
רוני
ניכויים מותרים משכרו של עובד זר
שלום רב,
קודם כל אסור באיסור חמור להחזיק את שכרו של אף עובד זה נקרא הלנה.
שנית, ניכיים מותרים רק לאחר שחתמת עם העובד הסכם העסקב ויידעצ אותו מראש על הניכויים ובכל מקרה אין לנכות לעובד את הכספים בדיעבד.
לסיכום - במקרה שהמעסיק לא ניכה את הניכויים המותרים כאמור (עבור מגורים, הוצאות נלוות, ביטוח רפואי וכלכלה), לא ניתן לנכות סכומים אלא בדיעבד.
להבא מומלץ להחתים את העובד על הסכם, להסביר לו מה הניכויים שצפויים לרדת משכרו ורק לאחר מכן לנכות.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
רופא תעסוקתי פרטי
עקב מחלה בה חליתי אני מתקשה לעבוד באותו אחוז משרה. לאחר שלא קיבלתי מענה מספק במרפאה תעסוקתית של קופת החולים פניתי לרופא תעסוקתי פרטי שקבע כי אני יכולה לעבוד במשרה חלקית בלבד ועלי להפחית שעות עבודה על חשבון ימי מחלה לתקופה קצובה בזמן . אולם המעסיק טען כי אינו מחויב לקבל המלצה של רופא פרטי אלא של הקופה בלבד - האם כך הוא הדבר, או שהמעסיק כן מחויב לקבל המלצה אף שהיא מרופא פרטי?
אשמח לקבל סימוכין משפטי בכתב על מנת להראות למעסיק.
תודה רבה מראש
סמכיות רופא תעסוקתי
ישנם רופאים תעסוקתיים שעובדים מטעם קופת חולים ויש עובדים באופן פרטי ולשניהם יש סמכות בכל הנוגע לכשירותו של עובד לעבוד.
אם המעסיק טוען אחרת עליו חלה חובת ההוכחה להוכיח שלא כך הדבר ולא ההפך.
על המעסיק לקבל את האבחנה של הרופא התעסוקתי ואם הוא רוצה לסתור אותה הוא רשאי לשלוח אותך לרופא תעסוקתי מטעמו (שסביר להניח שיפסוק אותו הדבר כמו הקודם).
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עוזרת בית
עוזרת בית זכויות בסיום עבודה
שלום רב,
אם העוזרת עובדת אצלך מעל שנה אז את צריכה לשלם לה פיצויים.
כמו כן מגיע לה הבראה, חופשה, פנסיה באופן יחסי להיקף המשרה והשכר שהרוויחה אצלך.
ממליצה לפנות לגורם מוסמך לצורך חישוב הסכומים.
בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי כלכלה
בתלושי השכר שלי במשך 20 שנה שולם לי דמי כלכלה
לאחרונה ראיתי שבתלוש הורידו את הדמי כלכלה .
בעבודה טענו שאני לא אמורה לקבל , איך אוכל לבדוק זאת?
ומדוע שולם לי במשך 20 שנה ,אם אני לא זכאית?
אשמח לתשובה .
דמי כלכלה
אם במשך שנים רבות שולמו לך דמי כלכלה אז המעסיק לא יכול להוריד לך אותם בטענה שאת לא זכאית כי אחרי תקופה כל כך ארוכה ניתן לטעון שמדובר בהטבה שהמעסיק בחר לתת לך.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חיוב מובטל בעבודה
זו שאלה לפורום ביטוח לאומי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויים
התחלתי לעבוד במקום עבודתי לפני כ30 שנה ללא חוזה עבודה. עובדות חדשות יותר חתמו על חוזה עבודה וכשנכנס לתוקף החוק על סעיף 14 החתימו אותן בנוסף לחוזה שלהן גם על סעיף 14. אותי לא החתימו על תוספת סעיף 14 ולמעשה אין לי שום חוזה מול המעסיק. אם אתפטר (ללא חוזה כאמור) האם אני זכאית לקבל פיצויי פיטורים? והאם כמתפטרת אקבל פיצויים מופחתים מאשר כמפוטרת?
פיצויים ללא סעיף 14
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
טעות במשכורת
דרישת מעסיק להחזר על תשלום "בטעות"
היי מלני, תודה על השאלה,
זוהי שאלה מורכבת שאשתדל לספק לך את היסודות להבנתה.
ככלל, מעסיק אינו רשאי לנכות כספים ששולמו "בטעות" לעובד. אם העובד אינו מסכים לכך, על המעסיק להגיש תביעה לבין הדין לעבודה והדבר יוכרע שם. קל וחומר לעניין דרישת תשלום החזר של עשרות אלפי שקלים שנים לאחר מכן.
יחד עם זאת, אם תסרבי להחזיר את הכספים, סביר להניח שתוגש נגדך תביעה ע"י המעסיק. בית הדין יבחן האם יש לחייב אותך בהחזר, לפי פרמטרים שונים, הקשורים, בין השאר, לתום הלב של הצדדים ולמידת ההסתמכות שלך כעובדת על הכספים. קשה לצפות מראש תוצאה של הליך מעין זה. יש לציין שניהול הליך משפטי כשלעצמו כרוך בעלויות שונות.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הגדרת יום עבודה לצורך פיצויי פיטורין
פוטרתי אחרי שנה וחודשיים ממקום עבודה שדרש ממני יום עבודה של מינימום 9 שעות. כמו כן שולם לי גמול שעות נוספות.
כשזה הגיע לפיצויי הודעה מוקדמת הפיצויים חושבו לפי 8 שעות עבודה.
האם זה חוקי.? להעסיק לא פחות מ 9 שעות ולשלם רק על 8 שעות פיצויים?.
יום עבודה לצרכי חישוב הודעה מוקדמת
היי שי, תודה על השאלה,
אין משמעות רבה לכמה אתם נדרשים לעבוד, אלא מה מוגדר כיום מלא לפי הדין. ככלל, שבוע עבודה הוא 42 שעות ואורך ימי העבודה לצורך חישוב זכויות נקבע לפי השאלה האם עובדים 5 או 6 ימים בשבוע. החישוב עצמו הוא מעט מורכב ותלוי במספר גורמים.
ייתכן ואף סביר שחלק מהשעות בימי העבודה שלך מוגדרים כשעות נוספות ועל כן אינם נחשבים לשכר יסוד לצורך חישוב ההודעה המוקדמת וזכויות נוספת.
כך או כך, על-מנת לספק תשובה מוסמכת יש לעיין בתלושי השכר.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים במעמד קבלן והודעה מוקדמת
התקשרתי בהסכם עם חברה ובה אני מבצע בקרות במוסדות שונים.
הוגדרתי כקבלן,למרות שאיני במעמד של עצמאי.
בתקופת ההסכם נכתב- החברה ראשית לסיים את ההסכם בכל עת,בהודעה בכתב לפחות 14 יום מראש
לאחר יום ניסיון התחלתי לעבוד קבוע
ביום השני הודיעו טלפונית לי שאני מפוטר
ללא כל הסבר ( ככה נעשה עם עוד עובדים).שוחחתי עם נציגת החברה ,היא לא הסבירה לי למה פוטרתי.
אמרה שיוציאו לי מכתב
אך אין לי שום זכות עקב הפיטורים
האם זה אכן המצב?
תודה
פיטורין בניגוד לדין
שלום רב,
על פי הפרטים שכתבת הפיטורים נעשו בצורה לא תקינה, ללא שימוע ובניגוד להסכם.
על פי ההסכם אתה זכאי להודעה מוקדמת של 14 ימים.
מצד שני מכיון שמדובר ביום אחד של עבודה לא מדובר בסכומים גבוהים.
מציעה לך לפנות לעו"ד שינחה אותך לעניין ההתנהלות מולם.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שיחת אזהרה
האם הדבר חל על שיחות מאותו יום שבו הוזהר העובד?
מה קורה במידה ומנהל הצוות עושה שימוש לצורך פיטורין בשיחות שבוצעו לפני תאריך האזהרה ושהאזין להאם לאחר התאריך?
שיחת אזהרה
אינני יכולה לדעת אם המנהלת תשתמש בשיחות נוספות מלפני תאריך האזהרה.
מותר למנהלת להאזין לשיחות בכל תקופת העבודה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!





