פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
פיטורין
שעדין לא הפרישו פנסייה במהלך כל זמן העסקתי.. אשמח ליעוץ איך לפעול בכדי לקבל את
זכויותי. תודה מראש..
פיטורין
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חישוב שכר שעתי
עובד במשכורת קבועה כל חודש ויש גם שעות נוספות.
אני עובד כל יום 9 שעות כולל הפסקת צהריים.
שעות נוספות מתחילות להיספר אחרי שעבדתי 9 שעות.
בחישוב של ערך שעה ושעה נוספת צריך לחלק את המשכורת ב198 שעות או פחות?
אצלי מחשבים כך
נגיד משכורת 5000 חלקי 198 שעות ואז יוצא ערך שעה רגילה.
האם נכון?
האם תקין?
אודה להסבר.
חישוב שכר שעתי
יש לחלק את השכר החודשי 5000 ל- 186 שעות חודשיות או שכר יומי ל- 9 שעות או - 8 שעות תלוי אם אתה עובד 6 ימים בשבוע או 5.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה
האם במידה ומעסיק מודה בטלפון שהוא חייב לי את כל הזכויות האם במקרה כזה יש כאן הודאה של בעל דין? ואפשר יהיה לשמוט טענה של התיישנות מצידו של המעסיק? תודה
תשובה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הודעה מוקדמת
מסרתי הודעת התפטרות ב23/08 ובה הודעתי כי אסיים את עבודתי ב31/10,נתתי תקופה מעבר להודעה המוקדמת שלי.
1. רציתי לדעת האם ניתן לקצר כעת את תקופת ההודעה המוקדמת?
* במידה וכן,עליי להגיש מכתב חדש?
2. כרגע אני במחלה/שמירת הריון האם ימים אלה נחשבים כחלק מההודעה המוקדמת?
תודה על המענה!
מתן הודעה מוקדמת ושינויה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הרעת תנאים בהריון
סעיף של הרעת תנאים ( קיצוץ באחוזי וותק) אציין כי במאי 2016 ילדתי -ז"א שהיה הרעה
בחוזה כשהייתי בהריון, האם אני יכולה לערער ע"כ או לתבוע כיום?
הרעת תנאים בהריון
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מילוי טפסים
מאז שביקשתי והם עוד לא מולאו, תוך כמה זמן מבחינת החוק הוא צריך למלא לי את
הטפסים? שאלה נוספת: אני מעוניינת להתפטר מהעבודה לצורך טיפול בילד, כמה זמן לפני
עליי להודיע לו שלא אחזור לעבודה,ותוך כמה זמן הוא צריך למלא לי את הטפסים לתביעת
הפיצויים? תודה רבה ויום מקסים.
מילוי טפסים
לפי החוק היבש, המעסיק מחוייב להעביר לעובד את כספי הפיצויים תוך 15 יום ממועד סיום יחסי עובד מעביד בין הצדדים. אך מכוון שבפועל כספי הפיצויים משולמים לעובדים לרוב משני מקורות (מהמעסיק ומקרן הפ"פ) אזי בממוצע משולמים הכספים כעבור 45 ממועד סיום יחסי העבודה ולעיתים אף מעבר לתקופה של 60 ימים. את צריכה לתת חודש הודעה מוקדמת למעסיק ועד 9 חודשים מיום הלידה (אני יוצאת מנקודת הנחה שיש לך וותק של שנה לפחות ).לגבי מל"ל - פני למעסיק בכתב ופני לביטוח לאומי בדריש שגם יוציא לו פניה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עבודה ללא הסכם עבודה
שעות חודשיות ולא קיבלתי שעות נוספות,מעבר לכך שמנהלת הגן לא הפרישה לי קרן פנסיה
,הודעתי לה כמה חודשים טובים מראש שאסיים את השנה ואעזוב כל זה הוסכם על ידינו פנים
מול פנים ללא מכתב התפטרות ב14.8 סיימתי את עבודתי והיא מסרבת לשלם לי פיצויים מה
שלפי חוק מחייב אותה עקב התקופה שעבדתי שם . אשמח לתשובות תודה
עבודה ללא הסכם עבודה
לגבי פיטורייך - עובד שמתפטר לא זכאי לפ"פ (פרט לאותם אחוזים שהיו אמורים להיות מופרשים לו לפ"פ), גם באם עזבת בגלל אי תשלום זכויות - היית צריכה לעשות זאת בכתב ולהתריע בפני המעסיקה שלך. ולכן - אני חושבת שאת צריכה ראשית לראות מה באמת המעסיקה חייבת לך מבחינת הזכויות שלך - לערוך חישובים לפי אחוזי משרתך, תפקידך וכו'...ואז לפנות למעסיקה. כן לבחון האם קמה לך זכאות לפ"פ.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
השתתפות בכנס ביום החופשי
השתתפות בכנס ביום החופשי
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האים מגיע לי תושי חג וביגוד
האים מגיע לי תושי חג וביגוד
חשוב לציין שאני החזרתי היום את הציוד .
וגם ביום האחרון שהיתי בעבודה חסמו אותי במחשב שאני לא יקבל מה מגיע לי האים זה חוקי ???
עיכוב מכתב פיטורין ותלושי משכורת, אי מימוש זכויות
עבדתע מזה שנה וחצי במקום עבודה על בסיס שעתי, בערך פעמיים בשבוע, עבודה סטודנטיאלית. בחודשים האחרונים היקף העבודה צומצם ואז הופסק לחלוטין. בתום חודש ללא עבודה ביקשתי מכתב פיטורים. בטוענות שונות טרם קיבלתי אותו.
כמו כן ביקשתי לראות תלושי משכורת מסודרים שלא ניתנו לי במהלך חודשי עבודתי. שלחו לי רק 3 תלושים שבהם חסרים פנסיה, קופת גמל, פיצויים, דמי מחלה והבראה. בחלקם מופיע ששילמו לי פחות פר שעה ממה שסוכם.
לא בטוחה מה כדאי לי לעשות הלאה? למי לפנות?
אי עריכת גמ"ח
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
"יום כיף" ביום שאינו יום עבודה
בחברה שבה אני עובדת (5 ימי עבודה בשבוע יום ראשון - חמישי) החליטו לארגן יום כיף ביום שישי .
האם מותר מבחינת החוק לחייב את העובדים להגיע ליום כיף מסוג זה ?
היום כיף מוגדר כחובת נוכחות .
תודה מראש
יום כיף ביום חופשה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מניעת מעובדת לצאת לאכול עם כולם
אשתי חוזרת עוד חודש לעבודה לאחר חופשת לידה. היא לא חוזרת לתפקיד הקודם אלא היא תהיה עובדת של אותה חברה גדולה אך תשב אצל אחד הלקוחות הגדולים של החברה (On site).
היא תמשיך להיות עובדת החברה אך בנוגע להפסקות אמרו לה שהיא לא תוכל לצאת עם כולם לאכול בחוץ כי "כולם יוצאים לשעה וחצי כל יום וזה גודל המון זמן" ואולי יוכלו לאפשר לה לצאת פעם בשבוע עם כולם.
חשוב לציין שהמשרה תהיה לפחות 6 שעות כך שמגיעה לה הפסקה על פי חוק.
האם ניתן למנוע יציאה ממקום העבודה לאכול עם כולם? לא רק שהיא תהיה עובדת חדשה אלא גם ממדרים אותה מכולם.
תודה
מניעת הפסקות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויים בגין שינוי חוזה העסקה
שינוי בתנאי העסקה
לא הואיל ויחסי העבודה שלכם ממשיכים. מה שכן - בתום יחסי העבודה במידה ותהיה זכאי לפ"פ יחושבו לך הפ"פ לפי שתי תקופות עבודה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שכר יסוד עובד שעתי
שכר יסוד לעובד שעתי
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים בעת שירות מילואים
מאפשר שילוב עבודה ומילואים יחד, בפועל הייתי בעבודה. ב 4/9/17 תוך ימי המילואים
זומנתי לשימוע לפני הפסקת עבודה וב 6/9/17 נערך השימוע. בתחילת השבוע אני אמור לקבל
את ההחלטה שהיא די ברורה. א. אם באמת אפוטר, האם הפיטורים חוקיים? הרי לא עברו מעל
30 יום מסיום השמ"פ... ב. האם יש בסיס לתבוע את הארגון בגין פיטורים לא חוקיים?
לעזרתך ולתשובתך אודה!
פיטורים לאחר שירות מילואים
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עבודה והרשמה ללימודים בחו"ל
כמדריכת כושר בהיקף 1/3 משרה בקאונטרי אזורי חן. כבר למעלה מ 3 שנים. מה אומרים ? ,
מתי אומרים ? למי אומרים ?, ומה זכאים לקבל ? האם אלו יכולים להחשב כפיטורין ? תודה
עזיבה לצורך לימודים בחו"ל
ד' בוקר טוב, עקורנית את צריכה לתת הודעה מוקדמת של חודש ימים למעסיק ועדיף בכתב. זכאות לפ"פ אין - מלבד הפ"פ המופרשים לך בקרן פנסיה - אבל לא תוכלי למשוך אותם. אלא באם חל עליך סעיף 14 לחוק פ"פ - שאומר שגם אם עובד מתפטר הוא זכאי לפ"פ מלאים. כן זכאית את - לפדיון ימי חופשה, דמי הבראה באופן חלקי מכתב סיום העסקה והעברת קרן הפנסיה על שמך. בהצלחה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
צבירת ימי מחלה בזמן חופשת מחלה
עבדתי בחודש יומיים ובשאר החודש הייתי בחופשת מחלה.
האם מגיע לי לצבור 1.5 ימי מחלה על החודש?
תודה מראש !
צבירת ימי מחלה בזמן מחלה
סעיף 4 לחוק דמי מחלה קובע, בין היתר, כי כל הפסקה בעבודה שבעדה זכאי העובד לשכר, או לתשלום אחר שדינו כדין שכר, יראו אותה כתקופת עבודה, לצורך חישוב תקופת הזכאות לדמי מחלה. כלומר, במהלך תקופות היעדרות המזכות עובד בשכר, כגון מחלה בתשלום, ימשיך העובד לצבור ימי מחלה כאילו עבד בפועל.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הוספת תז הנתבע בפס"ד
נראה, שכדי לפתוח תיק בהוצאה לפועל כנגדו, צריך שתה"ז שלו תהיה מצוינת בפסק הדין. כאשר הגשתי התביעה כתבתי רק את כתובתו ושמו המלא ללא ת.ז.
הגשתי בקשה לבימ"ש להוספת ת.ז הנתבע. בימ"ש השיב שזו בקשה לשינוי פס"ד ומחכים כעת לתגובת הנתבע שלא תגיע. מחכים עד אמצע חודש זה לערך.
מה לעשות כעת? איך להוסיף ת.ז הנתבע בפסה"ד?
הוספת ת.ז.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תלוש שכר ומכתב סיום העסקה
ב 24/8 עזבתי את מקום עבודתי לאחר הודעה מוקדמת של התפטרות.
ביקשתי מכתב מהמעסיקה על תחילת וסיום מועד העסקה.
היא אמרה לי שהמכתב הזה ינתן לי רק עם התלוש ב 10/9.
עכשיו כתבתי לה שמחר אגיע לקבל את התלוש ואת המכתב והיא טוענת שמחר תגיע מאוחר והיא תשלח לי בדואר. האם היא לא מחוייבת לתת לי את תלוש השכר ב 10 לחודש? והאם את המכתב שביקשתי לא היתה אמורה לתת לי במועד שעזבתי?
תלוש שכר ומכתב סיום העסקה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם קיים במקום עבודה זה יחס מפלה כלפי עובד ?
התחלתי לעבוד בתפקיד תומך IT מחשוב במוסד חינוכי, אנחנו שני עובדים במחלקה. כבר חודשיים המצב הוא ככה שהפקידות שעובדות שם כשהן צריכות משהו הן פונות רק לעמית שלי בעבודה ישירות אף מתקשרות לנייד שלו, ואף פעם לא אליי, רק כשהוא היה בחופש של שבוע התחילו לפנות אליי. אפילו פקידות חדשות שהתחילו עבודה אחרי בשבוע עושות אותו הדבר.
למרות שהפרטים שלי נמצאים אצל כולם ועודכנו מהיום הראשון. והם כבר מכירים אותי.
כידוע העבודה של איש IT תלויה בקבלת פניות בנוגע לבקשות או תקלות מצד המשתמשים האחרים. כתוצאה מההתנהגות המתמשכת הזאת מצאתי את עצמי חסר מעש הרבה ימים ואפילו התחיל להיות משעמם וגם הרגשת ניכור. אני בכלל לא חדש במקצוע, יש לי ניסיון תעסוקתי עשיר מארגונים ומוסדות. האמת שהתחלתי להרגיש שהמצב הקיים מפריע לי מאוד ולא נורמלי, בכך שאני רואה בהתנהגות זו חוסר התייחסות אליי וחוסר כבוד וזלזול ואני מרגיש מופלה לרעה.
וגם הושפלתי לפני הפקידות ע"י העמית שלי כששאלתי אותו איזה עבודה עלי לעשות עכשיו, סירב לענות ועמדתי שם מושפל לא יודע מה לעשות ועשה לי תנועה ביד כאלו לך מפה.
באותו מוסד יש מנהלן ויש מנהלת, המנהלת לא טרחה לעשות איתי שיחת היכרות בכלל שזה חוסר כבוד מבחינתי.
למרות שהתלוננתי למנהלן ולרכזת תקשוב על זה שום דבר לא השתנה עד היום.
אפילו קיבלתי מסר מאחת העובדות ששמעה את הפקידות במנהלה מלכלות עלי.
השאלה שלי האם מה שקורה במקום עבודה זה מקובל ? או שבאמת התנהגות זו לא לגיטימית ? האם קיימת כאן תופעה קולקטיבית של סירוב להתעסק עם עובד מסוים מעין קונספירציה ? האם קיים כאן יחס מפלה כלפיי כעובד ?
אשמח לקבל דעות והמלצות וייעוץ. תודה.
יחס מפלה
על בסיס מה אתה סבור שאתה מופלה ? האם אתה סבור שהפנייה לא נעשית אליך על רקע דת/ מין/ גזע? ככל ולא אז זכותו של עובד להחליט לפנות לאחד ולא לאחר.. לגבי ההשפלה- על פניו מדובר במשהו לא חברי אך לא מעבר ובכל מקרה ניתן לפנות למנהל בבקשה לדעת מה עיסוקך ותפקידיך אין כל חובה לעריכת שיחת היכרות עם מנהלת בשורה תחתונה יש לבחון לעומק את טענותיך אך ראשית כדאי שתנסה לנהל שיחה עם מי שעליך לעבוד עמם ולהבין מדוע לא פונים אליך
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי כלכלה
דמי כלכלה
אכן כן ויש לבחון באם ההסכם מכוחו מגיעים לך דמי כלכלה קובע תקופת התיישנות ככל ולא אז ניתן לדרוש 7 שנים אחורה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מחלוקת שעות
טענתי: עבדתי בפועל 100 שעות
המעסיק טוען שעבדתי הרבה פחות
אני נהלתי רישום כל יום לפי שעות
המעביד לא ניהל כל רישום
על מי חובה היה לנהל רישום?
האם זה שלא ניהל רישום לרעתו?
ומה גישה של הדין ופסיקה במצב דברים זה?
מחלוקת שעות
חובתו של המעסיק לקיים רישום ומעקב אחר שעות העבודה וככל ולא ניהל זאת אז אכן זה לרעתו. ככל ותוכל להוכיח גם כי היית בעבודה בשעה שהוא טוען שלא היית אז בכלל הכף תטה לטובתך
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שכר
וגם לא הנפיק תלוש
לאחר חודשיים ענה כי זו אשמתי כי לא מלאתי טופס עובד ולא הבאתי לא תלוש
האם מגיע לי פיצויי הלנה ומה עוד מגיע לי
והאם יש אפשרות להנפיק תלוש רטרואקטיבי בחלוף הזמן?
האם הוא צודק שאני אשם?
אני שלחתי המסמכים הרלבנטים, אך הוא טוען שלא קבל וזו בעיה שלי
האם באמת החובה על וכ לעוד לא הוכחתי אז אני אסבול?
מה הדין
תשלום שכר
בוודאי שהוא יכול להנפיק כעת את התלוש וזוהי חובת המעסיק. ניתן לדרוש פיצויי הלנה אבל רוב הסיכויים שלא תקבל ולטעמי הכי נכון שתקבל את השכר המגיע לך ותשים זאת מאחוריך
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים
פיטורים
באם המעסיק לא יודיע לך לפני סיום התקופה שהוא מעוניין להמשיך להעסיקך אז כן
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ימי חופש
ימי חופש
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!





