האם אישור העירייה להעברת בעלות מעיד על העדר חריגות בנייה?

|

האם עצם העברת הבעלות מהוה אישור שאין בעיות חריגה?

דניאל 16/05/10
רכשתי לפני כשלש שנים וילה באשדוד. לאחרונה החלטתי לשפץ. ואז מגיע אלי מכתב מהפיקוח שיש לי חריגות בנייה ועלי לתקן זאת.אשאלה היא  מדוע העיריה נתנה אישור לעיסקה ?





*הערת מערכת לנוחותך - מצא עו"ד באינדקס עורכי הדין: עורכי דין באשדוד

אישור עירייה

עו"ד עזרא שרון 16/05/10
אישור העירייה לא מהווה אסמכתא לגבי העדר חריגות בנייה. לא תמיד הם בודקים עניין זה במועד מתן אישור להעברת בעלות
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן