נא לפנות לפורום דיני חוזים

|

דיני שכירות

ליאור 07/04/10
שלום אני שוכר דירה בחוזה ל3- שנים ובחודש עבר נגמר החוזה
בעלי הבית הכפילו את השכירות וביקשו ממני לעלות את שכירות הבית .
שמעתי בחצי האוזן שהם מחוייבים לשלוח מכתב רשום חודש לפני סיום החוזה לדרישותיהם אחרת החוזה מתחדש לשנה ואינם יכולים להוציא אותי מהבית .
האם יש נכון בדבר ??

נא לפנות לפורום דיני חוזים

עו"ד זהר ארד מנהל 07/04/10

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן