איך ניתן לרכוש נכס מהרשות לפיתוח ומי הגורם שיש לפנות אליו?

|

רכישת נכס/קרקע מהרשות הפיתוח

שי 15/03/10
שלום, הנני מעוניין לקנות נכס כאשר בנסח טאבו מופיע הבעלים- "רשות לפיתוח". כיום על הנכס ישנו מבנה של קופ"ח... מי הגורם שיש לפנות אליו בכדי להתעניין ברכישת המגרש?האם ישנם קשיים צפויים ומהם בשל בעלות המנהל על הקרקע?תודה!

רכישת קרקע

|עו"ד עזרא שרון 15/03/10
תתחיל בפנייה למנהל מקרקעי ישראל, אא"כ יש חוכר רשום אחר.
מנהל מקרקעי ישראל לדעתי לא מוכר נכסים אלא באמצעות מכרז.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן