אנא פנה לפורום דיני נזיקין

|

דירה

מ.ש 22/02/10
יש ברשותי דירה בקומה שניה מתוך 3 בתקרת הדירה יש נזילה בסלון ובמקלחת מרצפת קומה 3 למעלה משנתיים אני פונה לבעל הדירה והוא שולח לי שיפוצניק וצובע את התיקרה{זה לא עוזר} והוא לא מתייחס {הוא בעל הדירה וגרים שם שוכרים} מה לעשות
תודה

אנא פנה לפורום דיני נזיקין

עו"ד זהר ארד מנהל 23/02/10

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן