האם עלי לחדש עיקול לאחר מימוש קופת גמל של החייב?

|

צורך בעיקול חדש לאחר מימוש

אדא 18/05/13
שלום רב. אני הזוכה . עיקלתי קופת גמל של החייב ומימשתי כסף. קופת הגמל הזו היא פעילה וכל חודש מעסיק מעביר סכום משמעותי  אליה.האם עלי לחדש עיקול כך שבעתיד אוכל לממש סכום נוסף ?השאלה השניה . מסרתי לחברה אחרת מימוש נוסף. הכסף טרם התקבל. לאחר מסירת צו מימוש  החייב איחד תיקים.האם הכסף שיתקבל במימוש הזה  יועבור לתיק איחוד ולא לתיק פרטני שלי ? תודה .

מימוש כספים

עו"ד שזר .ת 19/05/13
באם החייב בתיק האיחוד - הרי שבאם ימומש הכסף הוא ילך לתיק האיחוד ויפוזר בין הנושים.
לעניין חברה שמומש אצלה כסף, הרי שלדעתי כדאי לחדש את העיקול+לפעול למימוש מחדש וזאת למען הסר כל ספק.



תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין וגישור
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן