האם יולדת צריכה לשלם על נסיעתה באמבולנס לבית החולים?

|

נסיעת יולדת ע"י אמבולנס וקבלת מכתב מעורך דין

ישראל 17/12/12
ב2007 נסעתי לבית החולים באמבולנס וילדתי הפרמדיק אמר שאני אקבל מכתב של תשלום אך אני לא צריכה לדאוג כי זה ישולם ע"י ביטוח קופ"ח שלי כרגע אחרי 5 וחצי שנים ללא כל בקשה מצד מד"א קיבלתי מכתב מעו"ד על סך 1189 ש" שהסכום המקורי הוא על 378 ש"ח.
האם יולדת צריכה לשלם על נסיעתה ?
וכן האם הסכום לא מופרך?יש דרך לבטל את החוב?
תודה.

חוב למד"א

עו"ד שזר .ת 17/12/12
לא ידיעתי - קופ"ח אמורה לשלם זאת, דברי עם קופ"ח שלך.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן