האם חייב מוגבל באמצעים צריך להגיש בקשה לכל תיק בנפרד?

|

חייב מוגבל באמצעים

תמר 02/12/12
חייב שיש לו מספר תיקים הוצל"פ ואין לו יכול לשלם סך של 3%.
מעוניין להגיש בקשה להכרזה על חייב מוגבל באמצעים- האם הבקשה עצמה צריכה להיות מוגשת לכל תיק בנפרד?
כמו כן אחד התנאים היא להציג קבלה על סך של 150 ש"ח- האם צריך לשלם בכל אחד מהתיקים?
האם הכרזה על חייב מוגבל גוררת אוטמטית איחוד תיקים?

תודה,

איחוד תיקים

עו"ד שזר .ת 02/12/12
לא צריך להגיש בקשה לאיחוד תיקים והכרזה כמוגבל, בתיק הכי גדול או בלשכה שבה יש הכי הרבה תיקים.
זו בקשה אחת - יש לשלם שובר אחד של 150 ש"ח, יש למלא טפסים מתאימים.

בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן