האם ניתן לתקוף תיק הוצאה לפועל שלא בוצע בו דבר במשך 11 שנה?

|

חוסר תו"ל

א 26/02/12
האם יש טענות לתקיפת תיק בהוצל"פ עקב פס"ד שלא נעשה בו דבר במשך 11 שנה, ורק לאחרונה "נזכרו" לבצע פעולה של עיקול ח-ן?

תיק הוצאה לפועל לא מתיישן

עו"ד שזר .ת 26/02/12
כן אפשר לטעון כנגד הריביות, ואפשר לטעון שצריך היה לגנוז את התיק לפי התקנות - בפועל זה לא טענות חזקות, אבל הם טובות לתחילת מו"מ מול הזוכה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן