האם שיהוי בתיק הוצל"פ שנפתח לפני 12 שנה יכול לבטל ריביות והצמדה?

|

שיהוי

י 12/12/11
כאשר זוכה פועל רק כיום בתיק הוצל"פ שנפתח לפני כ- 12 שנה אך לא נעשתה עד עכשיו כל פעילות בתיק על ידו, האם שיהוי זה משמש בסיס לסגירת התיק או לביטול כל הפרשי ההצמדה והריביות שהצטברו במהלך 12 השנים? ואם כן- האם קיימת פסיקה על כך?

שיהוי בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 12/12/11
לא זה לא עילה לסגירת תיק, תיק לא מתיישן, אבל... ניתן לטעון כנגד ריביות.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן